Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 23, 2009

Majlis Pertunangan



Alhamdulillah pada 14/11/2009, hari Sabtu bersamaan 26 Zulkaedah 1430H majlis pertunanganku selamat dijalankan. Sejak hari Rabu lg aku n family bertungkus lumus menguruskan hal2 yg berkaitan majlis pertunangan ku ini.  Pada hari Jumaat tu pula aku ada Paper MAT108 di Puncak Alam dr pukul 8:30 pg - 10:30 pg.  Perh mmg otak aku berserabut pikirkan exam + majlis lg. Nasib baik family aku tlg kalo tak mmg biol kepala otak den....hehehehehehehe......Pada  hari Sabtu tu aku bgn awal giler (slalu bangkit lmbt hehehehehe) tuk kemas rumah (final touchup).  Walaupun aku adalah org yg ingin diraikan tp aku tetap gak mengangkat sofa, meja & mengemop lantai kerana bagi aku, aku tidak akan senang selagi melihat ada lg yg tak lengkap tuk majlis ini. Setelah selesai mengemas, aku bersiap/ bersolek.  Apabila siap bersolek n bersiap rapi ramai yg ingin bergambar n ambil gmbr ku. Perh pening kepala tgk flash kamera. Majlis dimulakan dgn doa selamat bg belah perempuan jer sempena (ish tak leh bgtau rahsia). Pihak lelaki tiba di rumah aku dlm pukul 11:30 pagi.....apabila dgr rombongan lelaki da tiba aku jd tidak keruan......sejuk tgn aku tu.......Selepas bakal ibu mertua ku sarung cincin di jari manis ku, aku berasa lega n tak percaya yg aku da bertunang.  Anyway ini adalah sedikit sebanyak gmbr2 dlm majlis aku tu.
                                                                gmbr 1 : bersama keluargaku


gmbr 2 : di dalam bilik ku                 



                Gmbr 3 : dlm bilik                                      Gmbr 4 : bersama tunangku

No comments:

Post a Comment