Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 2, 2009

Terlalu muda

Semlm (1 Nov 09) aku di panah dgn soalan ini, Ko da sedia ker tuk kawin ni??? Perangai ko mcm budak2 lg n kteorg tak yakin ko leh handle hidup bersama....... Bila difikir-fikirkan balik mmg la aku ni muda lg yelah bru masuk 21 tahun oktober lalu......mmg aku ni still terbawa perangai kebudak-budakan aku kerana kalo tidak akan sunyilah kehidupan ku........knp yg lain tidak boleh meletakan harapan yg elok utk diriku ini??? knp mesti letakan harapan yg tidak memberangsangkan utk diriku ini?? Secara jujurnye mmg aku tidak bersedia utk memegang pangkat/jawatan sebagai isteri yg solehah lg tp aku tidak mau jatuh ke lembah yg tidak diingini....maka itu sbb aku ingin berkahwin awal......mgkn selps kawin nnt bru aku bleh mendlmi lg perasaan dan hidup berdua......entah bila org boleh percayakan pada diriku ini.....kalo mcm ini susah la.....smpai mati nnt aku kene bergantung pd org lain dan tak bleh buat sendiri....aku ingin blaja sendiri tetapi tiada ruang kalo ada ruang pun sikit jer.....ya allah bantulah hamba Mu ini yg dlm kekusutan dan berikanlah hidayah Mu utk ku lalui semua ini dgn tabah

No comments:

Post a Comment